Istoria de hip hop

Hip hop subcultura s-a născut în New York City gratis locuite de latino şi negru Comunitate.

„Strada culturii” desigur a existat în majoritatea ţărilor şi este deja de secole. În Statele Unite ale Americii-ţară ghetouri „strada culturii”, cu toate acestea, a fost într-un mod unic, separat de cultura populară americană, doar ca locuitorii din ghetouri au fost separate de cetăţenii alb din America. Acest fenomen mai mare, astfel încât acesta este ceea ce ritmul şi cu ce forţă cultură îşi are originea în ghetouri răspândit după metropola americană cartiere „alb” si la ce viteza şi puterea de a mers la masele-pentru a arăta de afaceri, la discoteci, cinematografe.

Istoria de hip hop

„Maşină de partid” (acest nume pentru că am putea specifica forma de hip-hop, care doar a început să iasă în evidenţă ca un trend în cultura populară și muzică) a început să funcţioneze deja în a doua jumătate a anilor şaizeci ai secolului XX.

Principalele centre au fost străzi de New York şi cluburi. Districtul, care poate fi considerată leagănul acelaşi hip-hop, este Bronx. Capabile de tineri fără şanse pentru un viitor luminos găsit un nou mod de a face bani-Creaţi muzică divertisment (într-adevăr, este demn de remarcat faptul că funcţia de primar de sunet hip-hop a fost divertisment). Numit un nou „creator” de muzică, cunoscut ca DJ la petreceri, beatmakerami, producătorii. Ei , crearea bate, amestecă creat sunetul de hip-hop. A fost apoi în hip hop subcultura a apărut „Bani cult”. Persoanele incluse în marja de societatea civilă americană găsit o modalitate de a arăta valoarea lor, de asemenea, acest lucru, care pot fi convertite în dolari SUA.

În 1967 un an de la Bronx de Sud din Jamaica a ajuns omul care a jucat o mare importanţă în formarea de subcultura „noi”, a fost Clive Campbell, cunoscut sub numele Kool Herc, mai târziu, de asemenea, ca „DJ”.

Este demn de remarcat faptul că Jamaica DJ a fost „maestru” în crearea de muzica si atmosfera la petrecere. El s-ar ocupa cu organizarea evenimentului, în microfon interesant şi amuzant vorbire legate de ea. În curând, această persoană a început să fie numit „Maestrul de ceremonii”, adică MC. muzica a început să se diversifice şi ritmic texte şi forma de acest lucru a fost cunoscut sub numele-„rap”.

A fost o organizaţie formată

Kool Herc a decis în curând din cauza comoditatea de dansatori repetarea piese instrumentale (pauze) între versuri, în care dansatorii afară pe dans podea şi au arată abilităţile lor. Kool Herc pentru a sublinia entuziasmul de dansatori la pauzele de auto-creat repetate le-a dat numele de „B-Boys” sau „Break băieţi”, ea a fost toate aceste dansatori, care, în mod specific, s-au mutat la muzica de. Acest lucru, de asemenea, doar a creat un nou stil de dans, care este, break dance. Rapperi a devenit nu numai DJ la petreceri numit, dar, de asemenea, performerami capabil să se mute într-un anumit mod de „hip hop”, apoi MC (emce) a devenit sinonim cu rap.

Un alt personaj, nu puteţi uita atunci când a scris despre istoria hip-hop este născut în anul 1957 în South Bronx Kevin Donovan, mai cunoscut ca Afrika Bambaataa.

Este unul dintre fondatorii de pauză beatowego didżejingu, este numit un „călătoriei” universal Hip Hop subcultura, precum şi „părintele” electronice Funk sound. El este, de asemenea, în mare măsură responsabil pentru răspândirea de hip-hop din lume. În 1982, cu dansatori şi artisti hip-hop a mers la primul tur de hip-hop în afara Statelor Unite ale Americii. Bambaataa a vrut să se răspândească ideea lui de pace, iubire, unitate, şi, de asemenea, o mulţime de distracţie din lume. De turism şi a fost cheia pentru răspândirea de hip-hop şi ideile sale.

El a luat pe lupta împotriva o ameninţare pentru tineri, care au fost bandele. El a apartinut gasca Black Spades, cu toate acestea, a creat o nouă organizaţie are în statutul său mai multe ipoteze pozitiv. A fost o organizaţie formată din rapperi, b-boying, artişti graffiti a altor artisti hip-hop care au politic de conştientizare şi de a schimba ceva-„Universal Zulu Nation”. Scopul acesteia era de a promova cultura hip hop din lume, precum şi lupta împotriva violenţei de bande şi impactul acestora asupra tinerilor. Bambaataa vrut să folosească lui popularitate şi abilităţile de lider pentru a crea ceva bun şi de a pune acest lucru într-o comunitate de ghetouri urbane. A fost o mare DJ şi subcultura promotor, care a dat numele.

Principalele centre au fost străzi de New York şi cluburi.

Originile rap pot fi găsite, de asemenea, în activitatea de grup poeţi ultima formată în 1969 în New York City.

Forma de arta lor a fost bazat pe discurs, accentul tonic şi a servit ca asta, de obicei, apartineau la tobe. Când vine vorba de obiectul şi transmiterea este blocat la negru cartiere în marile oraşe. Folosind argou, limbaj vulgar a vorbit despre o forţă de conducere în țara care a refuzat el drepturile fundamentale. Acest grup, ca una dintre primele, numit comunitatea negru a revoluţiei şi trezirea de conştiinţa lor politice şi sociale.

Timpurie hip hop muzica a fost un fenomen strâns legate de New York gettami.

Afară de ei numai cu succes de compoziţia de zahăr Hill Gang şi eliberate de acestea în anul 1979 singur, „rapper’s Delight”. Piesa a atras atentia din America şi lumea într-un stil nou în muzică. La scurt timp după aceea, a apărut pionierii albume de hip-hop: Grandmaster Flash si The Furious Five, Afrika Bambaataa, care oficial stabilit hip-hop, atât ca un stil de muzică și o subcultură întreg.